concordia


Link 02.03.2010 :: 19:49 komentuj komentuj komentuj komentuj(10)

Najbliższa zbiórka zastępu dziewcząt odbędzie się 6/03 (sobota) o godz. 12:00 u Kwiatkowej. Przypominam ul.Bohaterów 32. Weżcie coś do jedzenia. :)

Jeżeli komuś coś nie pasuje to pisać w komentarzach to coś zmienimy.

                                                                                                                                                                       Kwiatkowa

              



Link 03.03.2010 :: 14:37 komentuj komentuj komentuj komentuj(33)

Kto przyjdzie niech weżmie ze sobą gdzieś po 3 złote, bo będziecie musiały oddać pewnie zostanie reszty troche ale weżcie 3 złote.                                                                               Dziewczyny mam taką prośbę, żebyście pisały w komentarzach kto będzie, ponieważ musze wiedzeć kto na pewno będzie. Wpisujcie się, więc do piątku. :)                                                     Dziewczyny jeszcze mam prośbę nie bierzcie duzo jedzenia, bo uwierzcie mi nie zjecie...:P







Link 07.03.2010 :: 07:46 komentuj komentuj komentuj komentuj(14)



Zdrowia, szczęścia i radości
wielkiej w życiu pomyślności
dużo radości mało złości,
bo to szkodzi twej piękności....
Abyś wszystko, co byś chciała,
Z wielką łatwością zdobywała,
Tego wszystkiego życzymy Ci,
No i samych pogodnych dni. :*
i oczywiście 100 lat w Concordii :)



Link 07.03.2010 :: 11:44 komentuj komentuj komentuj komentuj(5)


Podstawowe zasady przekazywania 1% podatku za 2009 r. (w roku 2010):
- podatnik wskazuje opp i kwotę 1% w zeznaniu podatkowym, nie ma możliwości samodzielnej wpłaty 1%
- podatnik może przekazać odpis 1% tylko dla jednej organizacji
- podatnik ma możliwości określenia celu szczegółowego, na który chce przekazać 1%
- jeśli odpis przekazywane jest dla organizacji, która ma oddziały, podatnik ma możliwości wskazania oddziału, dla którego chciałby przekazać swój 1%

Kwoty odpisów zostaną wpłacone na jedno wskazane konto organizacji:
- wpłaty organizacji będą wpływać na konta organizacji w terminie trzech miesięcy od terminu składania zeznań podatkowych, czyli do końca kwietnia (odpisy otrzymane od tzw. ryczałtowców) i do końca lipca (odpisy od tzw. liniowców i rozliczających się według tzw. skali podatkowej).
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
- ustawa z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne


Link 08.03.2010 :: 14:41 komentuj komentuj komentuj komentuj(19)
Siema!!

12,13,14 Marca mamy akcje zarobkową w KAUFLANDZIE!!!

Każdy kto jedzie do Krakowa musi stać minimum 8 godzin!!

Piątek- (16.00- 20.00)
1)Sandra
2)Szypul (18,30-20)
3)Emilka
4)Majka
5)
6)

Sobota (10-14)
1)Daria
2)Wiola
3)Ada
4)Sandra(10-12)
5)Sylwia K.
6)Szypul
7)Korek
8)Emilka

Sobota (14-18)
1)Szypul
2)Barwic
3)Kwiatkowa
4)Roziak
5)Korek
6)Emilka
7)Majka

Niedziela (10-14)
1) Ada
2)Wiola
3)Daria
4)Sandra (11-13)
5)Sylwia K.
6)Szypul
7)Korek
8)Sebek
9)Marcin

Niedziela (14-18)
1)Szypul
2)Barwic
3)Korek
4)Sebek
5)
6)


Zapisywać się w komentarzach. (to ostatnia akcja do czerwca, więc trzeba ją dobrze zrobić)  Uroda









Link 09.03.2010 :: 16:29 komentuj komentuj komentuj komentuj(20)

Dziewczęta!! Spotykamy się o 13.45 w Parku Konstytucji 3 maja JUTRO ( 10.03.2010)! Zbiórka nie będzie długa więc najlepiej by było gdybyście przyszły wszystkie! ;) Załóżcie fajne koszulki ! ( ;



Zdjęcie z dnia w którym robiłyśmy pierniczki na akcję :D



Link 10.03.2010 :: 16:40 komentuj komentuj komentuj komentuj(10)





Przypominam osobom które chcą zamówić moro a jeszcze nie dały kasy aby
jak najszybciej  ją dostarczyły wiadomo do kogo xD ! Najpóźniej do niedzieli! ;)
pozdro




Życzenia :D


Link 10.03.2010 :: 20:05 komentuj komentuj komentuj komentuj(16)




Z okazji dnia mężczyzn życzymy wam kochani druhowie
gwiazdki z nieba,kasy ile trzeba, samych radości  oraz czułości,
słońca w błękicie, uśmiechu przez calutkie życie
i niech Wam się spełniają wszystkie marzenia!
no i w ogóle najlepsze życzenia :D

druhenki







Druhowi Pawłowi z okazji 16 urodzin!


Link 13.03.2010 :: 15:41 komentuj komentuj komentuj komentuj(12)

Radości, która dostrzega piękno małych rzeczy... Nadziei, która nie gaśnie, kiedy marzenia wydają się zbyt dalekie... Pokoju, który koi, kiedy wszystko wyprowadza z równowagi... Wiary, która daje oparcie, kiedy bezradność przeraża...
;)










Link 14.03.2010 :: 20:42 komentuj komentuj komentuj komentuj(9)
Siema! Jutro ostatecznie zamawiam moro! Jeśli jest jeszcze ktoś kto chce zamówić spodnie a nie dał mi jeszcze kasy to ma czas do jutra! Aha i osoby które już zapłaciły niech doniosą po złotówce do mnie ponieważ zbyt mała liczba osób kupuje i cena przesyłki się nie pokryła .

Jeszcze raz podaję tabelę rozmiarów :
Poglądowa tabela wymiarów w centymetrach
Rozmiar Obwód
w pasie
Długość
całkowita
Długość
nogawki
od kroku
Szerokość
nogawki
w udzie
Szerokość
nogawki
na dole
XS 68-78 108 78 31 20
S 70-80 111 79 32 21
M 78-88 112 81 33 22
L 88-98 114 81 34 22
XL 94-104 115 83 36 22
XXL 98-108 115 83 37 24
XXXL 102-112 116 83 39 24





Zbiórka zastępu dziewcząt


Link 18.03.2010 :: 13:54 komentuj komentuj komentuj komentuj(16)

Piątkowa zbiórka odwołana z powodu pogody!
Spotykamy się u Ady o 12.00 w SOBOTĘ!




Link 19.03.2010 :: 20:21 komentuj komentuj komentuj komentuj(5)
Achtung!Uwaga! Warning!




II Gra Taktyczno-Ratownicza "KUŹNIA"

W
dniach 1-3 maja 2010 roku odbędzie się II edycja Gry
Taktyczno-Ratowniczej "Kuźnia". Serdecznie zapraszamy wszystkich, którzy
chcą sprawdzić swoje umiejętności radzenia sobie w trudnych warunkach.

Termin: 01 maja – 03 maja 2010 roku, zgłoszenia na e-mail:
szczep.zhp.sejny@gmail.com do 20-go kwietnia, zgłoszenia w wersji
drukowanej będą zbierane przy starcie.
 
Start gry: Patrole meldują się w dniu 1 maja o godzinie 12.00 na
strzelnicy LOK w Augustowie.

Gra rozpoczyna się o godz. 13.00 1-go maja, kończy się podsumowaniem i
wręczeniem nagród 3 maja w trakcie uroczystości upamiętniających
Uchwalenie Konstytucji 3 Maja (koniec imprezy ok. godziny 13.00).

Prosimy o wcześniejszą informację (w chwili przysłania zgłoszenia) o
ewentualnym spóźnieniu – jedyny dopuszczalny powód, to niedogodne
połączenie komunikacyjne.


Miejsce rozgrywania
: teren powiatu sejneńskiego, suwalskiego,
augustowskiego – pogranicze polsko-litewskie.

Uczestnicy: osoby w wieku 14-30 lat, zrzeszone w drużynach
harcerskich.

Uczestnicy gry będą podzieleni na dwuosobowe patrole na trasie
wędrowniczo-instruktorskiej i na patrole czteroosobowe na trasie
starszoharcerskiej.



Koszt: 20 zł od osoby (zapewniamy ubezpieczenie NW oraz prowiant
na czas gry), wpłata do 20 kwietnia – szczegóły w regulaminie gry.



Organizator: Szczep ZHP Sejny, phm. Mariusz Smoliński Więcej
informacji o szczepie na www.zhp.sejny.pl

szczep.zhp.sejny@gmail.com

Współorganizatorzy: Placówka Straży Granicznej Sejny, Komenda
Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach, referat specjalnościowy
Komendy Chorągwi Białostockiej ZHP, Starostwo Powiatowe w Sejnach, Urząd
Miasta Sejny, Liga Obrony Kraju, Nadleśnictwo Pomorze.



Honorowy Patronat nad imprezą sprawują: Burmistrz Miasta Sejny,
Starosta Powiatu Sejneńskiego, Prezydent Miasta Suwałk, Komendant
Chorągwi Białostockiej ZHP, inspektorat specjalnościowy Głównej Kwatery
ZHP.



Patronat medialny sprawują: Polska Zbrojna, Komandos


Założenia gry
:

1. Popularyzacja walorów turystyczno-krajoznawczych Sejneńszczyzny.

2. Rozwijanie zainteresowań i propagowanie służby ochrony granic
państwowych.

3. Umacnianie przyjacielskich więzi pomiędzy członkami ZHP i
funkcjonariuszami SG oraz PSP.

4. Aktywizacja kręgów, drużyn harcerskich i wędrowniczych w kierunku
pracy ze specjalnościami.

5. Wymiana pomysłów i doświadczeń, budowanie więzi pomiędzy patrolami
rajdowymi.

6. Wykreowanie liderów wśród młodzieży, kształtowanie wytrwałości
dążenia do celu.

7. Sprawdzenie umiejętności z zakresu technik harcerskich, ratownictwa
przedmedycznego, ratownictwa przeciwpożarowego oraz zagadnień
dotyczących technik interwencyjnych i bezpieczeństwa.

8. Sprawdzenie swoich możliwości fizycznych i wytrzymałości psychicznej
przez uczestników gry.

9. Sprawdzenie wiedzy z zakresu z technik przetrwania i radzenia sobie w
ekstremalnych warunkach.



W ramach gry przewiduje się m.in:

– techniki wysokościowe – techniki linowe;

– zadania sprawnościowe na wodzie i lądzie;

– zadania z zakresu ratownictwa przedmedycznego;

– zadania z zakresu ratownictwa technicznego i przeciwpożarowego;

– zadania porządkowe i interwencyjne, przygotowane przez funkcjonariuszy
SG – w tym test wiedzy o SG;

– turniej paintballowy;

– turniej strzelecki;

– marsz techniczno-kondycyjny z elementami sprawnościowymi;

– zadania z zakresu bezpieczeństwa, w tym kierowania ruchem drogowym;

– zadania z zakresu technik harcerskich;

– tor sprawnościowy na qadach;

– testy z zakresu wiedzy o przyrodzie;

– testy wiedzy Suwalszczyźnie (z wyszczególnieniem Sejneńszczyzny);

– nocne INO;

– i inne atrakcje.



Nagrody: nagrody rzeczowe to m.in. namioty, plecaki, śpiwory, inne
wyposażenie przydatne każdemu harcerzowi lub drużynie oraz puchary.

Nagrody zostaną przyznane najlepszym patrolom i uczestnikom gry na
podstawie obowiązującej punktacji dla:

– najlepszych 3 patroli na trasie wędrowniczo-instruktorskiej;

– najlepszych 3 patroli na trasie starszoharcerskiej;

– najlepszego patrolu w zakresie zadań objętych współpracą z SG;

– najlepszego patrolu w zakresie zadań objętych współpracą z PSP;

– najlepszego patrolu z zakresie zadań obejmujących techniki i wiedzę
harcerską;

– patrolu z najdalszego zakątka kraju, obecnego na grze.

– być może zostaną przyznane również inne nagrody indywidualne.

Każdy uczestnik, który ukończy grę i zrealizuje wszystkie zadania
otrzyma certyfikat ukończenia gry.

Regulamin i karta zgłoszeniowa do ściągnięcia z : http://www.suwalki.zhp.pl/article,4135,646,1.html

Chętni wpisywać się w komentarzach.

Dodał : Szypul


Kilka zdjęć ze zbiórki u Kwiatkowej.


Link 20.03.2010 :: 20:30 komentuj komentuj komentuj komentuj(20)

Hannah Montana musi być!!

Nastoletnia matka.

Uuuuuuu...

Ugniatanie ciasta... Najgorsza robota!

:)

Mniam... mmmm :P

Własnoręcznie formowane!

W tym czsie... W piekarniku...

Cała micha...

A gdy ciastka zjedzone...

Wow...

Uuuuuu...

Biba...

Aaaaaaaaaaaaaaa...

Dziubki...

Dedykacja dla Urody... Rzecz jasna...

Chomiczki 3D...

Języczki...

Yyyyyy...

Ooooo...

Chomiczki...

:)

Ooooooo...

Jołłłł...

Jołł jołł jołł...

No to wszystko. :)




Kiedyś tam u Sylwii


Link 21.03.2010 :: 10:56 komentuj komentuj komentuj komentuj(2)


 

   

 

 

 

 






20.03, zbiórka dziewczyn, joł


Link 21.03.2010 :: 17:01 komentuj komentuj komentuj komentuj(12)













no a filmik.. niech pozostanie tajemnicą.




Link 23.03.2010 :: 21:04 komentuj komentuj komentuj komentuj(4)
Czuwaj!


Bliższe informacje odnośnie gry o Szarych Szeregach:


Data: 27 marca 2010 r. (najbliższa sobota)


Godzina rozpoczęcia gry: 10.00 (patrole muszą zjawić się już o 9.30)


Miejsce rozpoczęcia gry: Zegar milenijny (na pasażu)


Gra jest bez noclegu. Po wykonaniu wszystkich zadań odbędzie się w hufcu świeczkowisko podsumówujące grę.


a. Proszę, aby każdy patrol miał ze sobą kompletna apteczkę.


b. Na grę każdy uczestnik powinien ubrać mundur (przynajmniej górę)


Każdy musi zapłacić za udział w grze 2zł na materiały programowe.



Link 25.03.2010 :: 19:15 komentuj komentuj komentuj komentuj(13)
siema siema siema siema !
Świat budzi się do życia, wiosna nadchodzi wielkimi krokami i czuć ją już w powietrzu więc postanowiłyśmy zrobić zbiórkę zastępu dziewczyn na podwórku!:D Jeśli pogoda nam dopiszę to spotykamy się nad zalewem(na moście) o 16 i bierzemy ze sobą pastele,kolorowe kredy (białe też ujdą:D) a przede wszystkim dobre humory! A jeśli Słońce spłata nam figla to idziemy na tą samą godzinę do  ADY! :D  O około 15 pojawi się informacja czy działamy na świeżym powietrzu czy w pomieszczeniu! Pooozdro



http://www.wwf.pl/godzinadlaziemi/ :)
 








Link 26.03.2010 :: 15:26 komentuj komentuj komentuj komentuj(0)
ZBIÓRKA NAD ZALEWEM : )

Pierwsza wiosenna zbiórka dziewczyn


Link 26.03.2010 :: 19:26 komentuj komentuj komentuj komentuj(14)






















































"









Razem za każdym razem;)







Link 27.03.2010 :: 08:53 komentuj komentuj komentuj komentuj(0)
Godzina dla Ziemi to największa na świecie akcja na rzecz ograniczenia
zmian klimatu.Na jedną godzinę zgaszamy miliony świateł w symbolicznym
apelu o działanie na rzecz Ziemi. W tym roku gasimy światła w sobotę, 27
marca
o 20.30.

http://www.wwf.pl/godzinadlaziemi/


Concordiowe Szeregi


Link 27.03.2010 :: 21:23 komentuj komentuj komentuj komentuj(24)
PIERWSZE MIEJSCE!! CONCORDIA RZĄDZI ! :D



































Wszyscy macie pozdrowienia od Paniny!

We wtorek jest spotknie znaku służby. O 16.30 w MC.


- dh M. Maliszewska –
opiekun znaku



- dh Piotr
Uroda ,



- dh Paweł Szypulewski,



- dh Artur Barwicki,



- dh Sandra Marcinkiewicz,



- dh Cezary Aneszko,



- dh Dominika Bliniewska,



- dh Jakub Roziewski,



- dh Sylwia Eliza Kobiela,



- dh Sebastian Pabianiak


PS: Dzięki wszystkim za dzisiejszy dzień! Było extra. 


Uroda






Swięto.


Link 29.03.2010 :: 14:52 komentuj komentuj komentuj komentuj(20)
Czuwaj!
Zapraszam na uroczystość z okazji upamiętnienia 66. rocznicy stracenia w Suwałkach członków ruchu oporu, która odbędzie się 31 marca 2010 roku.



Program obchodów:

g. 9.00 - msza św. w kościele pw. św. Wojciecha, ul. Szkolna 9

g. 10.00 - uroczystość pod pomnikiem Straceń, ul. Sejneńska

g. 10.20 - przejazd pod pomnik w Lesie Szwajcarskim

złożenie kwiatów  (nie koniecznie, kto chce) 
(kto chce, to nie konieczne).

Kto chce iść musi mieć najlepiej pełne umundurowanie. (Dziewczyny się umówcie jakie spodnie nakładacie, ale nie chce widzieć jasnych butów, nie związanych włosów, itp.)
Po uroczystościach będzie trzeba iść do hufca po usprawiedliwienia.

Kto chce w tym uczestniczyć niech się wpisze w komentarzach do 20.00. 



PS: Domoty nie działały i nie miałem co wstawić...

 Uroda



...


Link 31.03.2010 :: 22:07 komentuj komentuj komentuj komentuj(11)
Foty foty foty:



(Jak będzie działać normalnie fotolog to wstawię normalnie i więcej , bo teraz nie chce mi fotek ładować)


(pzdr. dla Paficy)





1% Podatku Przekaż 1% podatku na 50 SWDH


Odrobina historii:

2018
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2017
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2016
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2015
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2014
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2013
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2012
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2011
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2010
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2009
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2008
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec
czerwiec
maj
kwiecień
marzec
luty
styczeń
2007
grudzień
listopad
październik
wrzesień
sierpień
lipiec


Przydatne linki

Księga gości



Strona Hufca ZHP Suwałki

Strona Chorągwi Białostockiej ZHP

Strona ZHP.pl

1 SDHiZ Burza

Extrema

Grot

Aconcagua

Marzyciele

HKR Suwałki

KARTA UCZESTNIKA BIWAKU


Kontakt:
50.swdh.concordia@gmail.pl








Fotolog.pl

Odwiedziło nas:
Darmowy licznik odwiedzin
licznik odwiedzin